woensdag 27 juni 2007

Update: De 'nacht' van de cultuur

Hey mensen,

Het is alweer een paar dagen terug dat ik mijn laatste blog heb geschreven. In verband met werk is het ietswat vertraagd. Ik ben zoals gezegd dit weekend naar de nacht van de cultuur geweest.

Ik kan kort zijn over de nacht van de cultuur in Roermond, ik heb niet de grote evenementen zelf bezocht, hoewel dit misschien wel beter was. Voor wat ik gezien heb tijdens het bezoeken van de kleinere evenementen is het iets wat nog tamelijk klein is. Als Roermond dit evenement enigszins wil behouden zal de gemeente zelf er vanalles aan moeten doen om het een groter evenement te maken. Ik heb bij toeval ook nog de taptoe gezien in Roermond, dat heet vijf minuten lang gezien dan het was een niet veel voor mijn smaak maar beter dan wat ik zag van de nacht van de cultuur.

In ieder geval waren beide evenementen naar mijn smaak niet indrukwekkend genoeg om er voor weg te blijven van het reguliere uitgaan. Helaas was het in beide gevallen ook niet echt leuk gemaakt waardoor mensen van jongere leeftijd, zoals mijzelf, dergelijke zaken zullen mijden als de pest.

Dat gezegd hebbende kan ik vertellen dat mijn weekend zelf wel goed was, maar het uitgaan wat korten. Ik kwam niet echt in de stemming, ondanks goed gezelschap. Maar goed, dergelijke momenten heb je nu eenmaal in het leven. Mijn komende weekend zal vast beter worden.

In de tussentijd heb ik nog een hoop papierzaken geregeld en wat afspraken gemaakt om dat haar van mij in toom te houden. Ik zeg het je, als ik niet iedere 2 maanden naar de kapper ga lijk ik net een langharige teckel, of op zijn minst voel ik me dan zo. Vanwege mijn dienst deze week zal ik niet in de stad zijn maar ergens in de ochtend. Ik ben verder van plan om nog wat te schrijven met wat meer inhoud in de loop van deze of volgende week maar ik heb op het moment andere zaken aan mijn kop. Als het goed is heb ik alles geregeld over een dag of twee dus dan kan ik er weer tegenaan.

Genoeg gezegd over mijn leven tegen wildvreemde mensen. ;)

De mazzel!!

Auredium Riptide.


Geen opmerkingen: