woensdag 13 juni 2007

Update: Eerste reeks blogs 2006 toegevoegd

Hey bloggers,

Ik ben nog steeds verkouden door de airco, maar buiten dat voel ik me best wel goed. De week is weer gebroken, woensdag is achter de rug en van de 5 werkdagen in een werkweek hoef ik er nog maar 2 en dat is minder dan de helft. Daarbij komt nog dat ik donderdagavond in de stad te vinden ben en vrijdagavond uit ga dus de week neemt op Woensdag altijd een wending naar het positieve voor mij.

Dat gezegd hebbende zal ik proberen zo snel mogelijk alle blogs van 2006 online te hebben. Dat zal het meeste werk vormen aangezien 2007 pas op de helft is. Ik heb overigens gemerkt dat de spellingscontrole van blogger.com niet al te geweldig is, maar heb toch de spelfouten weten te reduceren. Ja ja, niet volledig maar in elk geval minder.

Nou Bloggers, ik ga maar weer aan het werk.

Xie jullie,

Auredium Riptide

Geen opmerkingen: