dinsdag 12 juni 2007

Update: MSN-blogs 2005 toegevoegd

Hey bloggers,

Ik heb weer wat oud materaal van mijn MSN site hier gedropt voor jullie vermaak. Ik moet zeggen dat ik nog steeds onder het weer ben op het moment dat ik dit schrijf. Maar zolang ik genoeg zakdoeken heb en die grote longen van mij niet uit elkaar ploffen bij iedere kuch zal ik het wel redden denk ik.

Ik moest overigens denken aan de vele nachten dat ik terug kwam van uitgaan vroeg en als bijrijder in de auto zat van vrienden. De hele nacht lang gefeest bij een discotheek ergens ver weg van mijn eigen bed en dan moe maar voldaan in de auto zitten. Je weet wel, lekker relaxed, iedereen is stil want ze zijn in gedachte nog bij het feest en op de radio word vage alternatieve shit gedraaid. Ja, dat waren de tijden. Gelukkig ben ik nog steeds jong genoeg om dergelijke stunts uit te halen. Maar ik weiger pertinent om zelf te rijden want ik houd van een drankje tijdens het feesten, ook al heb ik het zeker niet nodig om los te komen.

Ach, je moet gewoon genieten van die simpelere zaken in het leven. Wakker worden in de ochtend en direct lekkeer fris en fit zijn zonder douche of wat dan ook, in de vroeger ochtend op een rustige weg rijden door de mist of de rode avondgloed en de vuurrood verlichte sluierwolken slepen op de diepblauwe avondlucht.

Maar genoeg gedroomd, ik heb nog bergen werk te verzetten want ook dat hoort bij het leven.

Geen opmerkingen: