maandag 11 juni 2007

Kom tot zien! kom tot zien! Gezwam van de bovenste plank!

Geachte dames en heren,

welkom bij de opening van Auredium Riptide's eerste blog op blogger.com. Hier in deze ruimte, zal vanalles tot bespreking staan wat de eerstegenoemde eigenaar van belang acht. De eerstegenoemde eigenaar gaat er vooralsnog vanuit dat de overige bloggers in generlei waarde zullen hechten aan zijn geprevel en zal deshalve schrijven wat hij maar wil.

Dat gezegt heb
bende lijkt het mij verstandig om het een en ander uit te leggen over mijzelf. Ik ben Auredium Riptide en had al reeds een geruimte tijd een blogspot op MSN (Riptide's Underworld). Door omstandigheden echter ben ik groeienderwijs ontevreden geworden over de MSN lifespaces, het is als het ware een onoverzichterlijk netwerk. Als zodoende zal ik mijn berichten in de komende weken overplaatsen van mijn MSN site naar mijn blogger.com site. Ik zal wellicht enkele verbeteringen maken met name bij spelling (foei! red.) maar inhoudelijk waarschijnlijk niet omdat ik nogsteeds achter sta wat ik vroeger gezegt heb en hoewel ik wellicht tegenwoordig conflicterend denk, is wat ik vroeger geschreven heb niet onderhevig aan mijn groei in de afgelopen jaren.

Genoeg saai gezwam, een woordje over de illustere schrijver van deze blog. Het was oktober 1981 en in dit glorieuze jaar waarin de Phyton in de Efteling word geopend, het ruimteveer columbia als eerste spaceshuttle rondom de aarde vliegt en Prince Charles trouwt met Lady Diana word in het glooiende (*kuch red.) landschap van Limburg een jongen geboren die halverwege zijn eigen bevalling in slaap sukkeld. Je raad het al, dat ben ik en zoals ik geboren werd leef ik met heel mijn hart en ziel.
Na als compleet a-religieus, koppig en vooral eigenzinnige snotneus een Katholieke basisschool te hebben doorlopen, een jaar op de staatgevangenis Broekhin (aka, de Mavo) te hebben gezeten begint dan eindelijk een reeks van echte opleidingen. Tijdens deze opleidingen heb ik hard geslapen...ehr...gewerkt om mijn diploma's te halen. Als eerste VBO Electro, goed nu ongeveer iedereen met het IQ van 130 of hoger weg is gelopen kan ik vertellen dat ik ook MBO 4 Computer Interface heb afgerond en 3 jaar HBO Technische Informatica achter de rug heb. Genoeg gepocht met mijn veel te lange studierondleiding. En met zoveel opleiding word je natuurlijk.....callcenter agent op de technische dienst.

Enfin, opleidingen zijn saai om ovet te praten dus meer over mij. Hoewel ik veel met computers werk en er enigzins wat vanaf weet ben ik geenzins een nerd zoals sommige mensen wellicht vermoeden. Ik geef veel om muziek, uitgaan, films kijken en lezen. Met name Kunst, wetenschap, filosofie en geschiedenis vullen mijn boekenkast. terwijl mijn DVD collectie voornamelijk bestaat uit documantaires , science fiction, horror en vreemd genoeg, komedie.
Mijn spellencollectie voor de PC bestaat voornamelijk uit strategiespellen, vechtspellen en puzzelspellen, met name die laatste is een favouriet. Mijn lades zijn gevult met dobbelstenen, kaartspellen een hoeveelheid papier waar de gemiddelde mens bang van word.

Okee, dat ben ik in een notendop.
Voor de lezers staat het altijd vrij om te reageren, of het nu een simpele groet of vloek is of een inhoudelijke reactie ze mogen allemaal alhoewel ik het recht behoud zelf te bepalen wat ik wel en niet goedkeur.

Ow ja, dit is de snelkoppeling naar mijn blog:

auredium.blogger.com

Xie jullie nog wel,

Auredium Riptide


Geen opmerkingen: