vrijdag 15 juni 2007

Update: Alle blogs van 2006 erop!

Hola beste bloggers,

Ik had gezegd dat ik gisteren naar de stad zou gaan en dat deed ik dus…..zoiets dan. Ik stond op het station, want ik wilde door het slechte weer niet fietsend gaan. Ik wilde dus met de trein gaan…..maar helaas kwam die dus niet opdagen. Helemaal niet, alle mensen die waren aan het wachten op de trein vertrokken allemaal met ander vervoer naar Roermond. Ik niet want het was al 7 uur, de stad zelf zou tot 9 uur open zijn. Ik zou pas rond kwart over 7 thuis zijn om dan mijn fiets te pakken en door stortregen drijfnat na half 8 in de stad te zijn. No way dat ik dat ga doen natuurlijk.

Goed, ik heb dus duidelijk die tijd aan mijn blog besteed, al hoewel ik dat wel beter had kunnen doen aangezien Comedy Central eruit lag door een stroomstoring en ik dus in ieder geval geen South Park kon kijken. Verder was Roermond weer puin omdat de ambtenaren aldaar niet goed de verkeerssituatie hebben ingepland en dus alles dicht is, zorgde een ongeluk in Neer voor vertraging op mijn weg naar huis Donderdag en een ongeluk op mijn weg naar mijn werk Vrijdagmorgen voor aardig wat extra vertraging.

Dat gezegd hebbende is het nog een schrale troost dat mijn werkweek er weer op zit. Zoals beloof heb ik vandaag nog wat blogs van mijn oude MSN-space hier op blogger.com gedropt. Ja ja, uiteindelijk zullen alle blogs van mijn MSN-site hier wel staan en dan kan ik eindelijk verder gaan met het maken van nieuwe blogs in plaats van het posten van mijn oude crap. Mwa, ik ga echter niet klagen over mijn eigen gemaakte keuzes. Iig is vanavond The Simpsons op TV.

Mensen, ik ga vanavond voor de herkansing om gisteren te vergeten en ik sluit hem af in de kroeg met een glas bier.

De mazzel!

Auredium Riptide

Geen opmerkingen: