maandag 2 juli 2007

Update: Weekend review

Hola bloggers,

Ik hoop dat jullie enigszins mijn laatste blog hebben gelezen. Mijn weekend was super zoals gewoonlijk. Vrijdag was ik wat te snel wasted door mijn werk, maar zaterdag was zeker een geslaagde dag. Dat gezegd hebbende heb ik komende Zaterdag geen werkzaamheden zoals normaal. Voor de informatie ik werk 6 dagen in de week waarvan gelukkig de 6e dag slechts 3 uur omvat. Ik heb dan ook twee banen, maar eigenlijk maal ik daar niet hard om. Ik ben immers lui en maak me dus niet druk over een vaste routine, dat bespaard me immers de nodigheden om te innoveren en een nieuwe vaste routine te ontwikkelen. :)

Wat is er allemaal dit weekend dan gebeurd?

Wel, mensen in de kroeg hadden bijna het genoegen om me over de nek te zien gaan van het bier. Ik heb mijn bakrekening weer eens geplunderd en nieuwe sociale contacten gemaakt. Zondag hoorde officieel bij het weekend, maar eigenlijk heb ik toen alleen maar zitten te lamballen.

Qua internationaal nieuws hadden we de bijna gelukte aanslagen in Groot Brittannie uitgevoerd wegens een 1500 jaar oud boekwerk. De rest van het Internationale nieuws zit me niet zo 1-2-3 bij om eerlijk te zijn.

Deze week zal ik meer dan genoeg tijd hebben om te schrijven voor mijn blog zo vermoed ik. Ik heb namelijk vroege dienst en in mijn ogen is dat de beste dienst die ik kan hebben tijdens mijn reguliere werkuren. Genoeg vrije tijd ’s morgens en genoeg vrije tijd ’s avonds. Normaliter zorgt dat wel voor een goede dosis aan schrijftijd voor deze blogger en jullie kunnen dan ook verwachten dat er iedere dag weer minstens 1 nieuwe blog verschijnt op zijn minst.

Ow ja, ik zal proberen mijn reeds bestaande blogs op te vrolijken met wat foto’s. Met name mijn laatste blog van emotionele kunstbarbaren moet nog wat foto’s krijgen. Helaas was ik gisteren te brak en te lui om hier wat aan te doen. Maar wees gerust, zodra ik wat minder lui ben geworden zal ik er wat bijpassende foto’s in gooien.

Laterz!

Auredium Riptide


Geen opmerkingen: